Klantenservice

Leveren en afhalen

Onze klantendienst houdt u op de hoogte van de status van uw bestelling. U heeft de keuze om uw bestelling te laten leveren of deze zelf af te halen. Afhalen kan in ons magazijn te Mechelen (Generaal De Wittelaan 7 – 2800 Mechelen). U bent welkom van maandag tot vrijdag van 8u30 – 12 en van 13u tot 17u.
 



RMA / Reparatie

Is uw toestel defect en nog onder garantie of heeft uw toestel na de garantieperiode de geest gegeven maar wenst u het toch te laten herstellen? Log in op ons RMA portaal en wij bezorgen u een nummer waarmee u uw goederen kan terugsturen. Onze RMA dienst houdt u op de hoogte van uw reparatie.

RMA-portaal ➜

 



Retour / Terugsturen & ruilen

Is er een probleem met uw levering? Werden er foutieve goederen geleverd, werden er goederen beschadigd tijdens transport, werkt het toestel niet? Dan kan u altijd uw goederen retour sturen! Hoe? Heel simpel! Vul de retouraanvraag in maximum 14 dagen na ontvangst van de goederen en wij bezorgen u een nummer waarmee u de goederen retour kan sturen naar ons magazijn. Wij doen dan het nodige voor een correcte afhandeling.

Retouraanvraagformulier ➜
 



Terug naar Consultancy & Services

Advies op maat?

Onze medewerkers helpen u graag

Stel uw
vraag

Onze medewerker neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij bellen u vandaag nog!

In het weekend of na 17 uur? Dan bellen we u op de eerstvolgende werkdag.

Download